آموزش صرافی lbank به شما کمک می کند تا نحوه ثبت نام در صرافی ال بانک، احراز هویت، شارژ حساب کاربری، معامله و برداشت ارز و دارایی های دیجیتال را به زبان ساده یاد بگیرید؛ لذا آموزش صرافی lbank برای افرادی که قصد فعالیت در این صرافی معتبر و بین المللی را دارند، بسیار کمک کننده است. بنابراین اگر دوست دارید در صرافی ال بانک فعالیت کنید، این مقاله بهترین راهنما برای شماست، پس تا انتها همراه احراز بمانید تا آموزش کار با صرافی ال بانک را به زبان ساده تقدیم حضور شما کنیم؛

آموزش صرافی lbank

ال بانک یک صرافی دیجیتالی به حساب می آید و ما قصد داریم به معرفی و آموزش کامل معامله اسپات و فیوچرز در صرافی LBank بپردازیم و به صورت کلی نحوه کار با این صرافی را برای کاربران ایرانی مورد بررسی قرار دهیم. ال بانک یک صرافی دیجیتالی است که دارای طیف وسعی از رمزارزهاست که با هدف ارائه خدمات دیجیتالی به کاربران سرتاسر دنیا در سال 2016 میلادی راه‌ اندازی شد. صرافی Lbank به یک شرکت چینی تعلق دارد.


پربازدیدترین : آموزش صفر تا صد کار با صرافی بایننس


از آنجایی که قوانین مربوط به رمزارزها، عرضه اولیه سکه و صرافی‌ ها در چین سخت‌گیرانه تعریف شده است، صرافی LBank هم دفتر مرکزی خود را خارج از هنگ کنگ قرار داده است و به صورت معمول در بازارهای چینی و آسیایی فعالیت دارد. با این حال این صرافی از کل کشورهای دنیا مخاطبان زیادی دارد. به دلیل استقرار دفتر مرکزی ال بانک در خارج از هنگ کنگ، این پلتفرم تحت هیچ‌ گونه نظارت قانونی مشخصی قرار ندارد و صرافی به حساب نمی آید که مجوزهای لازم برای فعالیت در این حوزه را داشته باشد!

با این وجود به این خاطر که تعداد زیادی از صرافی‌ های دیجیتالی بدون قوانین رسمی فعالیت می‌ کنند، این موضوع هم به معنای عدم شایستگی و قابل اعتماد بودن ال بانک نخواهد بود. مثل بسیاری دیگر از صرافی‌ های دیجیتالی، ال بانک هم از پلتفرم تحت وب مخصوص به خود برخوردار است. این پلتفرم از ظاهری زیبا و رابط کاربری ساده ای برخوردار می باشد که استفاده و درک آن برای تمامی کاربران ساده است. همچنین این پلتفرم ابزارها و قابلیت های پیشرفته‌ ای مثل اندیکاتورهای تکنیکال مکدی، RSI و سایر موارد را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. ما در ادامه به آموزش صرافی lbank به صورت جزئی تر خواهیم پرداخت؛

صرافی ال بانک چیست؟

صرافی دیجیتالی ال بانک در سال 2015 فعالیت های خود را در این حوزه آغاز کرد؛ جالب است بدانید که صرافی lbank در جزیره ویرجین ثبت شده است و در ابتدای امر این صرافی قصد داشت دفتر مرکزی خود را در چین قرار دهد ولی به علت سختگیری این کشور در خصوص با رمزارزها، صرافی lbank در هنگ کنگ این کار را انجام داد. رابط کاربری ساده و آسان موجب شده کاربر به سمت استفاده از این صرافی جذب شود. حتی این موضوع موجب شده است تا کاربران تازه کار هم در استفاده از این صرافی راحت باشند.

جالب است بدانید که نام صرافی ال بانک از ledger bank exchange گرفته شده است. در سایت صرافی ال بانک چیزی درباره بنیانگذار این صرافی بیان نشده است ولی در لینکدین به allen wei اشاره شده است، از همین روی می توانید در لینکدین درباره این تیم بیشتر اطلاعات به دست آورید. صرافی ال بانک قسمت های گوناگونی مثل معاملات اسپات و فیوچرز و nft و etf دارد. به این دلیل که دغدغه اصلی کاربران ایرانی به منظور استفاده از صرافی خارجی بجای ایرانی بخش فیوچرز یا تنوع ارزهاست صرافی ال بانک می تواند گزینه مناسبی برای استفاده به حساب آید.

صرافی ال بانک چه خدماتی را ارائه میدهد؟

صرافی ال بانک نیز مثل بسیاری از دیگر صرافی‌ ها از طیف گسترده ای از خدمات حوزه دیجیتال پشتیبانی می کند که از این خدمات می‌ توان به معاملات اسپات و گرید تریدینگ اشاره داشت. همچنین این صرافی از ETF و سایر مشتقات مالی مثل معاملات آتی به نحوی رضایت بخش پشتیبانی می کند. در سربرگ Finance توانایی این را خواهید داشت که دیگر خدمات این صرافی را مشاهده نمایید که در این بخش به صورت مختصر برای هر یک توضیحاتی را آورده ایم؛

  • Apollo : قسمت آپولو صرافی ال بانک به فروش پروژه‌ های داغ و ترند شده اختصاص دارد.
  • Flexible : در این بخش قادرید با سرمایه گذاری ارزهای معرفی شده به وسیله صرافی و مشارکت در بلاکچین، سود سالیانه کسب کنید.
  • NFT : در این بخش قادرید NFTهای هنرمندان گوناگون را مورد معامله قرار دهید و حتی برای نگهداری آن ها اقدام کنید.
  • Gamefi : در این بخش قادرید به بازی های کریپتویی پرطرفداری مانند Axie infinity، Sandbox، Thetan arena و … بپردازید. بدین منظور باید روی کاور بازی‌ ها کلیک کنید تا وارد سایت آن ها شوید.

ال بانک امکان استفاده از پلتفرم های مختلف را برای معاملات فراهم می کند و شما قادرید با گوشی موبایل و یا کامپیوتر به معامله بپردازید. همچنین این صرافی از احرازهویت دوعاملی هم پشتیبانی می‌ کند که می تواند امنیت اکانت شما را تا حدود بسیار زیادی افزایش دهد. یکی از اصلی ترین مزیت های این صرافی هم پشتیبانی کامل از ولت های سرد و گرم می باشد که امنیت بیشتر دارایی های شما را به همراه خواهد داشت.


پربازدیدترین : آموزش صرافی cointiger به زبان ساده


از دیگر خدمات ال بانک نیز می توان به پشتیبانی از APIها اشاره داشت. APIها به سایر برنامه ها مثل اپلیکیشن های مدیریت پورتفوی و … اجازه دسترسی به اطلاعات اکانت شما در صرافی را می دهند. بنابراین بایستی حواستان باشد که چه برنامه ای را به حساب خود وصل می کنید. همچنین در حین معامله در ال بانک قادرید ببینید که چارت های ال بانک از نسخه integrated سایت پرطرفدار تریدینگ ویو استفاده می نماید. این شما را قادر خواهد ساخت تا از ابزارهای تحلیلی پرطرفدار تریدینگ ویو هم استفاده نمایید. همچنین چارت های ال بانک از اندیکاتورهای MACD، VOL، BOLL و RSI پشتیبانی می نماید.

چه خدماتی توسط صرافی ال بانک ارائه میشود؟

  • امنیت بالا : وب سایت ال بانک به لطف SSL و احراز هویت دو مرحله‌ ای برای تمامی افراد ایمنی لازم را دارد. همچنین از ولت های ذخیره‌ سازی سرد و گرم به منظور محافظت از سرمایه کاربران بهره گیرد.
  • پلتفرم چند معاملاتی : پلتفرم LBank با انواع دستگاه‌ ها سازگاری دارد و در رایانه و موبایل ها در دسترس می باشد؛ همچنین این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد تا به خدمات معاملاتی باکیفیت بالا دسترسی داشته باشند.
  • ابزار‌های پیشرفته : اندیکاتور‌های حرفه ای مثل CCI، RSI، KDJ و MACD روی پلتفرم موجود هستند. همچنین معامله گران باتجربه قادرند از پنجره معاملاتی پریمیوم برای تجربه معاملات پیچیده‌ تر استفاده نمایند.
  • ترید ارز‌های دیجیتال : مهم ترین علت محبوبیت صرافی ال بانک، پشتیبانی از رمزارزهاست؛ در واقع این موضوع این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد تا بهترین رمزارزهای ارزان و برتر بازار را با کم ترین قیمت مورد معامله قرار دهند.
  • کیف پول و سفارشات : برای معامله گران باتجربه، قابلیت هایی مثل معاملات اسپات، Quantitative، فایننس، ولت فیوچرز و همچینین سفارشات Grid، Future و Spot هم در دسترس می باشد.
  • API‌های معاملاتی : کاربران قادرند در هر زمان به API‌های معاملاتی برای فرصت‌ های کسب درآمد دسترسی داشته باشند.
  • منابع آموزشی : برای افراد مبتدی نیز مطالب آموزشی در صرافی در نظر گرفته شده است؛ ال بانک تمام آنچه را که برای شروع هر چه سریع‌ تر و آسان‌ تر احتیاج دارید در اختیار شما قرار خواهد داد.

نحوه ثبت نام در صرافی LBank

به منظور ورود به بازار معاملات اسپات و فیوچرز ال بانک، در ابتدای امر می بایست یک اکانت در آن طراحی کنید. بدین منظور باید وارد سایت lbank.info شوید و از گوشه راست بالای صفحه روی گزینه “Sign Up” کلیک نمایید. در صفحه جدیدی که برای شما به نمایش در می آید، ایمیل و رمز عبور مورد نظر خود را وارد کنید و روی گزینه “Sign Up” کلیک نمایید. در ادامه گزینه “I’m not a robot” را تیک بزنید و کد ارسال شده به ایمیل خود را در کادر مربوطه وارد نمایید. سپس، ساخت حساب اسپات در صرافی ال بانک به اتمام خواهد رسید.


پربازدیدترین : آموزش صرافی poloniex به زبان ساده


در صورت عدم احرازهویت و مشخص کردن کد دو عامی در صرافی ال بانک، تنها توانایی برداشت 0.5 واحد بیت کوین طی 24 ساعت شبانه روز را خواهید داشت. با مشخص کردن کد دو عاملی و اتصال برنامه Google Authenticator به حساب خود، سقف برداشت شما به 14 واحد BTC افزایش پیدا می کند. احرازهویت با نام واقعی در این صرافی هم طی یک مرحله انجام می‌ شود و برای آن می بایست مدارک هویتی مثل کارت شناسایی، پاسپورت یا گواهینامه رانندگی و یک عکس سلفی ارائه نمایید. بعد از احراز، سقف برداشت روزانه شما به 16 واحد بیت کوین افزایش پیدا خواهد کرد.

نحوه احراز هویت در صرافی lbank

بعد از ثبت نام در صرافی lbank، برای این که بتوانید تا 14 بیت کوین تراکنش انجام دهید، می بایست برای احراز هویت حساب کاربری خود اقدام کنید. احراز هویت در صرافی ال بانک بسیار ساده است و برای این کار کافی است به صورت زیر عمل کنید؛

  1. در ابتدای امر وارد اکانت خود شوید و در قسمت حساب خود بر روی گزینه Security کلیک نمایید.
  2. در صفحه جدیدی که به شما نمایش داده شود، می بایست بر روی گزینه Bind2FA کلیک نمایید تا مراحل احراز هویت شروع شود.
  3. در ادامه و در صفحه جدیدی که نمایش داده می شود، دو روش برای شما در دسترس است که بهتر است بر روی گزینه Google Authenticator کلیک نمایید. در ادامه می بایست برنامه آن را بر روی موبایل خود نصب و اجرا کنید.
  4. در ادامه کدی را مشاهده خواهید کرد که باید آن را در جایی محفوظ نگه دارید. این کد برای بازگردانی اطلاعات شما در این صرافی در مواقع لازم در اختیار شما قرار می گیرد.
  5. بعد از یادداشت آن کد از طریق برنامه Google Authenticator کد QR را اسکن نمایید. بعد از اسکن کردن آن، کدی 6 رقمی در این برنامه به شما نمایش داده خواهد شد که هر 1 دقیقه تغییر می کند.
  6. این کد را در بخش مورد نظر وارد کنید تا احرازهویت شما به اتمام برسد.

در صورتی که تمایل دارید از خدمات متنوع و جذاب صرافی های خارجی مثل بایننس، کوین بیس، کوینکس، ال بانک و … بدون محدودیت و ترس از مسدودی حساب استفاده کنید ولی قادر به احراز هویت مستقیم از ایران نیستید، میتوانید از طریق لینک زیر فرآیند احراز هویت خود را پیگیری کنید؛

ثبت سفارش احراز هویتاحراز هویت در صرافی ال بانک


آموزش واریز و برداشت دارایی از حساب lbank

به منظور باز کردن بخش واریز و برداشت می بایست بر روی گزینه wallet کلیک کنید و نگه دارید و در پنل باز شده گزینه spot را انتخاب نمایید تا صفحه جدیدی برای شما نمایش داده شود؛ در این صفحه اول اعداد و دارایی دیجیتالی شما به صورت ستاره ای نمایش داده می شود که برای تغییر یا بالعکس فعال سازی این امکان بایستی لوگو چشم را کلیک کنید.

برای این که واریز و برداشت انجام دهید، می بایست از بخش پایین ارز مورد نظر خود را انتخاب نمایید؛ فرضا ارز تتر. در رو به روی رمز ارز مورد نظر شما، چهار گزینه وجود دارد که ما برای واریز و برداشت از دو گزینه withdraw و desposit استفاده می کنیم. اگر قصد دارید برای واریز اقدام کنید، بایستی گزینه desposit و اگر قصد برداشت را دارید می بایست گزینه withdraw را انتخاب نمایید. اگر نمی توانید از لیست ارز دیجیتال مورد نظر خود را پیدا کنید، قادرید از بخش search استفاده نمایید.

آموزش واریز رمز ارز به حساب ال بانک lbank : به منظور واریز ارز دیجیتال بعد از این که بر روی گزینه desposit کلیک کردید به صفحه جدیدی انتقال پیدا خواهید کرد که در این صفحه واریز می توانید ارزی که قصد واریز آن را دارید، انتخاب کنید.

در بخش بعدی اطللاعاتی از ارز دیجیتال مورد نظرتان در حساب شما درج می شود و در بخش بعدی می توانید شبکه مورد نظرتان را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که می بایست شبکه های واریز و برداشت می بایست مشابه باشد. در بخش بعدی هم ادرس به شما داده می شود که هم قادرید آن را کپی کنید و هم می توانید از بارکد استفاده نمایید. در نظر داشته باشید که در بخش notice هم اطلاعاتی در اختیار شما قرار می گیرد که بهتر است برای مطالعه آن اقدام نمایید.

آموزش برداشت رمز ارز از حساب ال بانک lbank : به منظور ورود به بخش برداشت، از صفحه spot باید اقدام کنید؛ همچنین صفحه واریز در بالا و سمت راست صفحه گزینه withdraw قرار گرفته است که به وسیله آن می توانید وارد این صفحه شوید. بعد از ورود به این صفحه با چهار فرم مواجه خواهید شد که می بایست برای تکمیل آن ها اقدام نمایید.


پربازدیدترین : احراز هویت صرافی mxc چگونه است؟


در کادر بعدی می بایست ادرس گیزنده را وارد نمایید و از بخش بعدی شبکه مورد نظر را انتخاب نمایید و در بخش بعدی نیز مقدار انتقال را وارد کنید؛ زمانی که گزینه all را انتخاب می کنید، تمام دارایی شما برای انتقال انتخاب می شود. در بخش بعدی باید کد ممو را وارد کنید و در بخش انتهایی هم کارمزد هر شبکه را می توانید مشاهده کنید.

کارمزدهای صرافی LBank چقدر است؟

هزینه معامله در ال بانک در قیاس با سایر صرافی‌ ها نسبتا پایین است. هر دوی کارمزدهای میکر و تیکر از کارمزد ثابت 0.1 درصدی برخوردارند. این مقدار در قیاس با کارمزدهای 0.2 تا 0.25 درصدی سایر پلتفرم‌ ها پایین به حساب می آید. واریزها به صرافی ال بانک بدون کارمزد صورت می پذیرد، ولی به منظور برداشت‌  ها با توجه به ارز مورد نظر این مقدار متفاوت می باشد. برای یک معامله گر اسپات یا فیوچرز حرفه‌ ای، اطلاع دقیق از نحوه محاسبه شدن کارمزدها در یک صرافی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

امنیت صرافی ال بانک چگونه است؟

از زمان راه اندازی ال بانک در سال 2015 تا به امروز، هیچ گزاشی مبنی بر هک یا گم شدن ارزهای دیجیتال در این صرافی گزارش نشده است. این پلتفرم از آخرین و جدیدترین قابلیت های امنیتی مثل سرورهای رمزگذاری‌ شده SSL، احراز هویت دو عاملی برای ورود به حساب و انجام تراکنش‌ ها و هر دوی حافظه‌ های ذخیره‌ سازی سرد و گرم برای حفاظت از وجوه کاربران استفاده می کند. البته یکی از نقاط ضعف این وبسایت، با وجود ادعای پشتیبانی از زبان انگلیسی، در دسترس بودن بعضی از قابلیت های آن تنها به زبان چینی است.

قوانین کشور چین درباره رمزارزها، ICOها و صرافی‌ ها بسیار سخت‌ گیرانه است. صرافی LBank دفتر مرکزی خود را خارج از هنگ کنگ قرار داده است و در درجه اول به بازارهای آسیایی و چینی خدمات می‌ دهد. با این وجود صرافی مشتریانی را از سرتاسر دنیا قبول می کند و خدمات خود را به زبان انگلیسی و چینی در اختیار کاربران قرار می دهد. به این خاطر که صرافی ال بانک خارج از هنگ کنگ است، آن‌ ها تحت هیچ مقام نظارتی معتبری نیستند و یک صرافی بدون مجوز به شمار می رود. با این حال این به معنای قابل اعتماد نبودن صرافی ال بانک نیست، به این خاطر که بیشتر صرافی‌ های دیجیتالی بدون هیچ مدل مقررات رسمی فعالیت دارند.

درباره پلتفرم معاملاتی LBank

پلتفرم معاملاتی صرافی دیجیتالی ال بانک به صورت کاملا کاربرپسند طراحی شده است، رویکرد ساده آن برای همه کاربران، صرف نظر از تجربه بازار، جذاب است. این صرافی نمودار‌های قیمت رمزارزها را به شکل زنده نمایش می‌ دهد. همچنین از اندیکاتور‌های قدرتمند و ابزار‌های تحلیل بازار برخوردار است، ولی ابزار ترسیم، تجزیه و تحلیل نمودار ندارد. مشتریان به منظور تکمیل یک تراکنش به انجام فرآیند‌های زیادی احتیاج ندارند که این یک قابلیت مثبت به حساب می آید. به صورت کلی این صرافی برای هر سطحی از معامله گران روش هایی ارائه می کند.

درباره اپلیکیشن موبایلی صرافی ال بانک

صرافی LBank در کنار وب سایت دارای یک اپلیکیشن و برنامه موبایل داراست که امکان ترید در بازارهای اسپات و فیوچرز را فراهم می آورد. به منظور دانلود برنامه ال بانک وارد لینک lbank.info/app شوید و نسخه اندروید یا iOS را مطابق با نیاز خود نصب و اجرا نمایید.

توکن بومی صرافی ال بانک چیست؟

صرافی ال بانک رمزارزی به نام LBK دارد. این رمزارز تنها برای این صرافی است. این توکن در بستر اتریوم قرار دارد. LBK با توجه به احتیاجات صرافی ال بانک و استفاده تریدرها از آن به عنوان هزینه تراکنش، می‌ تواند به رشد خود ادامه دهد و سقف قیمتی خود را که در نوامبر سال 2021 ثبت شده بود، بشکند. جالب است بدانید که اوج قیمتی این رمزارز ۰.۰۶۹ دلار ثبت شده است و باید دید در آینده این ارز دیجیتالی می تواند سقف قیمتی خود را در چه زمانی بشکند و چه قیمت های جدیدی می تواند ثبت کند.

رفرال گیری و دریافت بونوس در صرافی ال بانک

هر صرافی از بخش رفرال گیری برخوردار است که بخش رفرال گیری این صرافی در گزینه حساب کاربری و referral قرار گرفته است. در صفحه جدیدی که به شما نمایش داده می شود، اطلاعاتی درباره رفرال های حساب شما توشته می شود. در بخش بعدی کد رفرال شما نوسته شده که می توانید این کد را به دوستان و آشنایان خود بدهید تا با کد شما در صرافی ثبت نام نمایند. از گزیه بعدی نیز قادرید به منظور رفرال گیری با لینک استفاده نمایید. رفرال گیری می تواند یکی از روش های کسب درآمد به حساب آید که بعضا افرادی بوده اند که توانسته اند سودهای خیلی خوبی بدین وسیله به دست آورند.


پربازدیدترین : بازار فارکس یا ارز دیجیتال مناسب تر است؟


یکی دیگر از بخش های کسب درآمد در صرافی ال بانک، بخش بونوس به حساب می آید. به منظور باز کردن این قسمت می بایست گزینه bonus center در بالای صفحه را انتخاب نمایید. در صفحه جدیدی که برای شما به نمایش در می آید، تسک های گوناگونی قابل مشاهده است که در جلوی آن ها دکمه go قرار گرفته است. در نظر داشته باشید که هر کدوم از تسک یا وظیفه هایی که بنا دارید انجام دهید را انتخاب کنید و گزینه go را انتخاب نمایید و برای شروع انجام تسک مورد نظر خود اقدام نمایید تا به شما بونوس تعلق بگیرد.

پشتیبانی مشتریان در صرافی LBank چگونه است؟

کاربران قادرند از طریق رابط‌ های گوناگون مثل چت زنده و کانال‌ های شبکه‌ های اجتماعی با پشتیبانی ارتباط بگیرند اما می بایست بدانید که سیستم پشتیبانی ال بانک فقط به کاربران انگلیسی زبان محدود است! لذا زمانی که بخواهید از قابلیت “تماس با ما” یا “سوالات متداول” استفاده نمایید، باید از زبان انگلیسی استفاده کنید. همچنین اگر با تیم پشتیبانی ال بانک تماس حاصل کنید،‌ سیستم پاسخگویی آن‌ ها کند می باشد و با زبان انگلیسی شکسته بسته به شما پاسخ می دهند!

هرچند سیستم پشتیبانی برای ماندارین‌ زبان‌ ها به صورت کاملا شفاف، روان و گویا عمل خواهد کرد. به علاوه، سیستم تماس با ما و سوالات متداول برای زبان ماندارین نیز بدون هیچ اشکالی اجرا خواهد شد. لذا ماندارین زبان‌ ها قادرند از طریق برنامه‌ وی‌ چت با این صرافی به راحتی ارتباط برقرار کنند. به صورت کلی می‌ توان گفت که نحوه‌ پاسخگویی به کاربران انگلیسی‌ زبان در ال بانک واقعا ناامید کننده است!

آموزش فیوچرز صرافی ال بانک

قسمت فیوچرز همواره از اصلی ترین قسمت های یک صرافی به حساب می آید، به همین خاطر ما این قسمت را تا جایی که امکان دارد در این بخش از مقاله مورد بررسی قرار می دهیم؛ به منظور ورود به قسمت معاملات فیوچرز در این صرافی شما می بایست وارد بخش Derivatives شوید و از آنجا بر روی گزینه Futures کلیک نمایید تا به این قسمت انتقال داده شوید. در ادامه می بایست شرایط را بپذیرید و یک حساب آتی برای خود باز نمایید. بدین منظور باید بر روی گزینه Open Now کلیک کنید تا حساب آتی برای شما فعال سازی گردد.

بدین منظور که بتوانید برای معامله رمزارزها در قسمت Futures اقدام کنید. می بایست رمزارزها یا دارایی‌ های خود را از قسمت Spot به این قسمت انتقال دهید. بدین منظور کافیست بر روی گزینه Transfer کلیک کنید. در فیلد نخست شما می بایست رمزارز مورد نظر خود را انتخاب نمایید و در فیلد دوم مقدار آن را مشخص کنید. یکی دیگر از مزایای قسمت فیوچرز، امکان استفاده از اهرم یا لورج است. به منظور استفاده از اهرم‌ ها بر روی گزینه 20X کلیک نمایید تا پنجره جدیدی برای شما نمایش داده شود.


پربازدیدترین : مراحل ورود به بازار فارکس به زبان ساده


بعد از آشنایی با قسمت معاملات فیوچرز، نوبت به نحوه ایجاد سفارش خواهد رسید. دو حالت برای ایجاد سفارش در این صرافی وجود دارد؛ پوزیشن لانگ و پوزیشن شورت که در هر دو حالت می بایست ارز و قیمت مورد نظر خود را وارد کنید. چنانچه چند پوزیشن ایجاد کنید و همه آن‌ ها را بر روی حالت Cross قرار داده باشید، هر گونه سود یا ضرر شما، بر روی تمامی دارایی‌ های شما اعمال خواهد شد. چنانچه بر روی حالت Isolated قرار داده باشید، فقط بر روی همان دارایی شما ضرر یا سود شما در نظر گرفته خواهد شد. لذا به منظور سوییچ کردن بین دو حالت Cross و Isolated، می بایست از گزینه Croos اسفاده نمایید.

مزایا و معایب صرافی ال بانک

  • نقدینگی کافی
  • کارمزدهای رقابتی
  • استفاده بسیار راحت
  • طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال
  • زبان انگلیسی در اولویت قرار ندارد
  • خدمات کند مشتری و دارای گزینه‌ های محدود
  • ال بانک تحت هیچ مقام نظارتی معتبری نیست و مجوز ندارد
  • بعضی از بخش های سایت تنها به زبان چینی ماندارین در دسترسند

نتیجه گیری و کلام پایانی

صرافی ال بانک یک پلتفرم معاملاتی دیجیتالی به حساب می آید که دارای بازارهای اسپات، فیوچرز و آپشن می باشد. به علاوه، این صرافی از یک اپلیکیشن موبایلی نیز برخوردار است که معامله در آن را برای انواع کاربران ساده کرده است. با توجه به تحریم‌ ها، استفاده از بسیاری از صرافی‌ ها برای شهروندان ایران امکان پذیر نیست، لذا آموزش و یادگیری نحوه استفاده از سرویس‌ های اسپات و فیوچرز یک صرافی مثل ال بانک که ایرانیان را در لیست تحریم خود قرار نداده است ولی اگر برای احراز هویت در این صرافی اقدام کنید، از همه جهات خیالتان راحت خواهد بود، چرا که بسیاری از صرافی ها بوده اند که در ابتدا با کاربران ایرانی مشکلی نداشتند ولی رفته رفته قوانین خود را تغییر داده و حساب کاربری کاربران ایرانی را مسدود کرده و بعضا دارایی های دیجیتال آن ها را بلوکه می کنند، بنابراین اگر برای احراز هویت اقدام کنید، خیالتان از همه بابت ها راحت خواهد بود.

این صرافی در حال رشد است و علاقه بسیاری از مشتریان را در بازارهای آسیایی به خود جلب می کند. آن‌ ها کارمزدهای رقابتی و طیف وسیعی از رمزارزها و بازارها را برای معامله در اختیار کاربران خود قرار می دهد. با این وجود صرافی LBank برای تریدرهای انگلیسی زبان مناسب نیست، چرا که پشتیبانی آن بسیار محدود است. لذا چنانچه پشتیبانی برای شما اهمیت زیادی ندارد، صرافی ال بانک می تواند گزینه مناسبی برای شما به حساب آید. این صرافی پلتفرم جذابی برا تبادل رمزارزها ایجاد کرده است و هنوز هم بعضی از ابزارها و قابلیت های پیشرفته را به تمامی کاربران خود ارائه می دهد.

نهایتا باید گفت که صرافی ال بانک هم مانند دیگر صرافی‌ های دیجیتالی، همواره با خطراتی روبرو است که ممکن است برای دارایی شما خطر آفرین باشد! این صرافی با این حال که در مورد احراز هویت سخت گیری زیادی ندارد و در قوانین خود اسمی از ایران را نیاورده است، ولی این امکان وجود دارد که با توجه به شرایط سخت ایران در سطح بین المللی هر گونه مشکلی برای ایرانیان رخ دهد که قطعا برای کاربران ایرانی خوشایند نیست! بنابراین بی تردید بهترین روش برای جلوگیری از خطرات احتمالی، می‌ تواند انجام فرآیند احراز هویت باشد؛ لذا می توانید از خدماتی که سامانه احراز برای احراز هویت در صرافی ال بانک ارائه می دهد استفاده کنید و برای احراز هویت این صرافی اقدام نمایید.

ضمنا در نظر داشته باشید که صرافی‌ ها محل مناسبی برای نگهداری رمزارزها به حساب نمی آیند و شما می بایست پس از تصمیم گیری برای نگهداری طولانی مدت رمزارزها، آن‌ ها را در ولت های سخت افزاری و یا نرم افزاری ایمن نگه دارید. با رعایت تمامی این نکات ایمنی در حفظ و نگهداری دارایی‌ های خود کوشا باشید. ضمنا در صرافی ال بانک قادرید از لیست بلند بالایی از توکن‌ ها و رمزارزها لذت ببرید. این صرافی بیش ترین میزان توکن را بین صرافی‌ های مطرح داراست. با ثبت نام و احراز هویت در این صرافی معاملات خود را در این صرافی آغاز و توکن‌ ها و رمزارزهای بسیاری را مورد معامله قرار دهید.

در این مطلب همانطور که قول داده بودیم، به آموزش صرافی lbank به زبان ساده پرداختیم.

همچنین اگر دوست دارید آموزش صرافی crypto.com را نیز به زبان ساده یاد بگیرید، توصیه می کنم همین الان آن را بخوانید.

در مورد آموزش صرافی lbank اگر سوال یا ابهامی داشتید، حتما در بخش دیدگاه ها بنویسید تا در اسرع وقت پاسخ دهیم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *